سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مطلبی در مورد وبلاگ (چهارشنبه 86/12/15 ساعت 2:32 صبح)

سلام من طغرل هستم و  سعی میکنم مثل اسم وبلاگمون همه چی رو پوشش بدم.حتی ممکنه  سعی کنم تو هر پست چند تا مطلب که در اصل هیچ ربطی به هم ندارند و یه جورایی به هم مربوط کنیم.بالاخره میخاییم شیرآدم و جون مرغو به هم مرتبط کنیم.این طور نوشتن هم یک مقدار سخته..چون مثلا میخایی ارتباط آقا گودرزو، با شقایق خانم پیدا کنی.اولش ممکنه بگی اینا هیچ ربطی به هم ندارند ولی نه اگه دقت کنی ممکنه بفهمی اینا زن و شوهرند و یا نه اینا در واقه یه نفرند چون تو هیچ فقط اونا رو با هم ندیدی، پس یکشون یه ماسک داره که نقش اون یکی دیگه رو بازی میکنه و خلاصه....میخاستم بگم این وبلاگ به خاطر همین ویژگیش خیلی سریع آپدیت نمیشه.ولی سعی میشه مطالبش دقیق باشه.خوب دیگه برای اولین پست کافیه دیگه





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 7380 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •